"Fasting is the first principle of medicine"-Rumi

Disclaimer:

Informasi dalam blog ini tentang intermittent fasting (IF) dan diet ketogenik BUKAN bertujuan untuk menggantikan nasihat, konsultansi, diagnosis dan rawatan dari ahli perubatan yang bertauliah. JANGAN berhenti dari sebarang ubat atau follow-up tanpa pengetahuan doktor anda!

Saturday 3 February 2018

Sekapur sirih

Assalamualaikum dan salam sejahtera








Blog ini ditubuhkan untuk mengumpul dan menyebarkan info-info tentang RDO (Reverse Diabetes/Obesity) Community iaitu berbentuk sebuah komuniti atau kelab maya yang menghubungkan semua ahli yang mempunyai masalah-masalah kesihatan seperti diabetis, obesiti, hipertensi, kolesterol tinggi dan sebagainya.

Kami sedaya upaya memastikan maklumat yang disampaikan adalah sahih dan tepat, semasa sebarang artikel dipos.

Admin terdiri dari pelbagai latarbelakang profesional seperti doktor, pakar sains sukan, pakar nutrisi, chef dan lain-lain yang telah menjalani sendiri program RDO dan terbukti berkesan dan selamat. Kami berpendapat, ilmu sebegini perlu disebar-luas supaya lebih ramai yang mendapat manfaat darinya!

Kami menggunakan pelbagai platform seperti facebook, whatsapp dan telegram dan ahli yang ingin menyertai tidak dikenakan apa-apa bayaran..semuanya secara sukarela dan ikhlas

Insya Allah..tidak lama lagi RDO Community akan didaftar sebagai sebuah NGO dan ahli-ahli boleh berinteraksi dengan aplikasi mobile apps, e-library, e-consultation yang canggih dan sebagainya..

Doakan kejayaaan kami dan semoga usaha kita semua dipermudahkan Allah SWT

Buat masa ini, kita boleh berhubung melalui facebook RDO, serta telegram group yang kami tubuhkan. Maaf! whatsapp group telah full house!

Disclaimer: 

Kami hanya menyampaikan info tentang nasihat pemakanan dan bukan menggantikan konsultansi dari segi perubatan (menaik @ menurun dos ubat @ berhenti dari ubat-ubat tertentu) atau nasihat dari segi intepretasi keputusan makmal anda. Doktor yang biasa anda jumpa bertanggungjawab terhadap ubat-ubatan serta intepretasi ujian darah anda dan sebagainya. Tidak dibenarkan berhenti ubat yang biasa anda ambil, tanpa nasihat doktor anda!

Salam hormat,

Dr Hapizi
-Ketua admin
-Whatsapp/telegram : +60179351516
-Email: rdocom15@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Sekapur sirih

Assalamualaikum dan salam sejahtera Blog ini ditubuhkan untuk mengumpul dan menyebarkan info-info tentang RDO (Reverse Diabetes/Ob...

Most popular posts

 
Reverse Diabetes/Obesity (RDO)
Closed group · 2,965 members
Join Group
RDO Protocol.. Terbukti berkesan utk reverse masalah berat badan terlebih, kencing manis, darah tinggi, kolesterol tinggi dll... Tanpa ubat Tanpa sup...
 

Interesting youtube videos (IF & keto)

calculate!




Total Pageviews